10 יוני, 2010

איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב את המונדיאל

בשבוע שעבר, במסעדת ננוצ'קה בתל-אביב, בנוכחות כמה מהבלוגרים הידועים בישראל, השיקה חברת 013 נטוויז'ן קמפיין שיווקי חדש. מדובר באפליקציה חדשה בסימן המונדיאל הממשמש ובא ובכיכובו של אייל ברקוביץ'. האפליקציה מזמינה את המשמש לשלב את תמונתו בסרטון משעשע יחד עם ברקוביץ', להפיץ את הסרטון לחברים על מנת לזכות בקולות כשהפרס הגדול והנכסף הוא לא פחות ולא יותר מטיסה לגמר המונדיאל בדרום אפריקה. גם אם אתם לא חובבי כדורגל או טיסות חינם לחו"ל, מדובר בתוכן שיווקי משעשע ומעניין. אני בעצמי אינני חובב כדורגל ולמרות זאת לא יכולתי להתאפק והרי התוצאה לפניכם:
מאחורי הפרויקט עומדים חברת התוכן The Box הזכורים לנו לטובה מקמפיין "קרטושקס" עליו כתבתי כאן בעבר. כמו אז, גם כאן ניכרת חדשנות וערך מוסף לתוכן השיווקי. 
013 נטוויז'ן לא חסכו בהוצאות. האירוע עצמו היה אירוע חגיגי ונוצץ אשר מעבר להזדמנות להתחכך בשמות הגדולים בעולם הבלוגים הישראלי כלל גם ארוחה של שלוש מנות וכן מתנה שכל חובב כדורגל לא היה מוותר עליה: כדור חתום על ידי אייל ברקוביץ'. 

 
 שולחן ערוך לבלוגרים
 
אמן הפיתוי סניה ולברג

 
 עמרי חיון (מימין) לצד עבדיכם הנאמן
 
 
אפילו על המפיות היתה פרוזה...


לא חסכו בהוצאות


צילי בלקינד - סמנכ"ל שיווק 013 נטוויז'ן

חתימתו של אייל ברקוביץ'

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יאמי:)

ג אמר/ה...

כמה אתה מוכר את הכדור הזה?